نوشته شده توسط : sonia

اتوبار تهران 00 15 31 22 بسته بندی اثاثیه و اثاث کشی تضمینی

بسته بندی اثاثیه در باربری تهران و اتوبار تهران
باربری تهران با بسته بندی مرتب از اثاثیه کوچک گرفته تا بزرگ ترین اثاثیه شما را بسته بندی میکند. بسته بندی اثاثیه اولین گامی است که برای یک اثاث کشی موفق باید به درستی انجام شود. در بسته بندی اثاثیه منزل از کارتن های ضدضربه، سلفون ، نایلون حبابدار ، ضربه گیر و نوارچسب استفاده میشود. اثاثیه بزرگ مانند تختخواب در ساک های بزرگ بسته بندی میشوند. ظروف شکستنی شما در نایلون حبابدار قرار داده میشوند و سپس در کارتن های محکم بسته بندی میشوند.

اثاث کشی منازل و شرکتها
اتوبار تهران با مجهز ترین خودروها و کامیونت های باربری و مخصوص اسباب کشی منزل به صورت شبانه روز با کادری جوان و خوش مشرب آماده خدمت به شما می باشیم. با ضریب امنیتی بالا بارهایتان را جابجا می نماییم . اینکه سلامت رساندن اثاثیه های شما وظیفه کارگران اتوبار تهران می باشد. تنها باربری که در تهران با روزمه ایی بسیار درخشان تمام وقت و حتی در ایام تعطیلات خدمت گزار شما می باشیم. اتوبار تهران است .

باربری از تهران به شهرستان
باربری از تهران به شهرستان توسط رانندگان باتجربه و خاور اثاث کشی مجهز انجام میشود. هزینه باربری به شهرستان بستگی به بار شما و مسافت شهرستان تا تهران متفاوت است. همچنین حمل بار از تهران به شهرستان با نیسان بارهای مجهز هم انجام میشود.

کارگر اثاث کشی اتوبار تهران
باربری تهران با استخدام کارگر اثاث کشی ماهر و توانا و آموزش آنها بهترین پرسنل باربری را دارا است. در هرجای تهران هستید و میخواهید اثاثیه منزل خود را جابه جا کنید کافی است با باربری اصل تهران تماس بگیرید. ما در اسرع وقت کارگر اثاث کشی توانا و خوش اخلاق را برای کمک به شما به محل شما میفرستیم. دقت و سرعت عمل اصلی ترین ویژگی کارگر اسباب کشی و باربری تهران است. کلیه کارگران باربری شرکت اتوبارتهران ایرانی بوده و اطلاعات هویتی آنها نزد ما محفوظ است.

تنها اتوبار و باربری که تمام وقت آماده خدمت رسانی و حمل و نقل کالا و اثاثیه های شما می باشند . کارگران در اتوبار با تمام دقت و ظرافت بارها و اثاثیه های شما را جابجا می نمایند.

اتوبار در تهران و اثاث کشی تضمینی
وقتی میگوییم تضمینی یعنی بهترین کیفیت. زمانی که شما اسباب کشی خود را به باربری تهران میسپارید خیالتان از بابت پرداخت خسارت های اثاث کشی و کیفیت خدمات راحت میشود. کلیه اسباب و اثاثیه شما قبل از جابه جایی فاکتور شده و بارنامه تحویل شما داده میشود. در زمان تحویل اسباب و اثاثیه خود در منزل جدید کلیه کالاهای موجود در بارنامه به صورت سالم به شما تحویل داده خواهد شد. کارگر اسباب کشی اتوبار تهران با بیشترین دقت اثاثیه شما را حمل میکنند تا در طول جابه جایی خسارت کمتری متحمل شوید.

منصف ترین اتوبار در تهران
یکی از فاکتورهای انتخاب اتوبار برای اثاث کشی منزل خود این است که اتوبار موردنظر از لحاظ هزینه باربری منصف باشد. باربری تهران منصف ترین اتوبارتهران است که دارای نرخ های باربری بسیار رقابتی است. همچنین برای مستاجرین و عروس و داماد تخفیف های ویژه ای را  در نظر گرفته ایم.

کلیه تجهیزاتی که در بسته بندی لوازم منزل شما خریداری میشود با قیمت خرید حساب مبشوند. کارگر اسباب کشی ماهر برای هر 1 ساعت کار 30 هزار تومان از شما هزینه میگیرید. خاورهای باربری مخصوص اسباب کشی منزل هم برای هر 1 ساعت که در خدمت شما هستند 120 هزار تومان دریافت میکنند. این هزینه ها را با سایر باربری های تهران مقایسه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()