اتوبار شرق تهران
نوشته شده توسط : sonia

قیمت باربری و نرخ اثاث کشی در اتوبار و باربری شرق تهران چگونه محاسبه میشود؟


به دلیل ماهیت اثاث کشی مشخص کردن نرخ اثاث کشی با چالش هایی روبه رو است اما به طور کلی قیمت و نرخ اثاث کشی بستگی به چندین فاکتور کلی دارد:

نوع ماشین باربری در اتوبار شرق تهران

هزینه خاور اثاث کشی به ازای هرساعت 150 هزار تومان میباشد و هزینه نیسان بار به ازای هر ساعت 80 هزار تومان است. خاورها و کامیونت های اسباب کشی مسقف و کف موکت کاری شده می باشد و اثاثیه های شما داخل آن از آسیب و خراش برداشتن درامان می باشند.

تعداد ساعات اثاث کشی

به ازای هر ساعت اثاث کشی شما هزینه ماشین باربری و کارگر اثاث کشی مشخصی تعیین میشود. و هر تعداد ساعت که از ما بخواهید آماده خدمت رسانی و سرویس رسانی به شما می باشیم پس با اتوبار شرق تهران تماس نمایید.

تعداد کارگر اثاث کشی

دستمزد کارگر اثاث کشی ماهر و بادقت در باربری تهران به ازای هر ساعت 30 هزار تومان است ، شما عزیزان هر تعداد کارگر را که از باربری شرق تهران بخواهید در اختیارتا می گذاریم و اینکه تعداد کارگر بیشت به منزله انجام کارها در زمان اندک و با دقت و تلاش بیشتر می باشد . هر چقر زمان کمتری ببرد شما در هزینه و وقت خود صرفه جویی نموده اید اما با تعداد کارگر کمتر زمان بیشتری لازم است و هزینه شما هم بالاتر می رود .

اتوبار شرق – اتوبار در شرق تهران – باربری شرق تهران – اسباب کشی شرق تهران


هزینه اجرت حمل اثاثیه سنگین

هزینه حمل اثاثیه سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، گاوصندوق، میز ناهارخوری و تردمیل و …. در اثاث کشی جدا حساب میشوند.اینکه شما عزیزان با درخواست کارگران بیشتر در هزینه و وقت خود صرفه جویی می نمایید. یعنی اینکه اگر شما دو کارگر را بخواهید برای جابجایی اثاثیه منزل خود زمان بیشتری می برد تا اسباب کشی منزل شما انجام بگیرد ، اما اگر با تعداد کارگر بیشتر زمان کمتر در نتیجه در زمان و هزینه شما صرفه جویی به عمل می آید. پس با باربری شرق تهران تماس نمایید.

در مورد قیمت اثاث کشی میوانید مقاله جامع هزینه اثاث کشی را مطالعه کنید
با اتوبار شرق بی دغدغه اثاث کشی کنید
همانطور که میدانید اسباب کشی منزل یک امر استرس زا و پر دردسر است. اما نگران نباشید اتوبار شرق در کنار شماست تا اثاثیه خود را بدون کمترین خسارت جابه جا کنید و در منزل جدید سکونت یابید.جابجایی اثاثیه منزل بدون شکستگی و خسارتی تخصص باربری تهران می باشد و کارگرانی که تمام تلاش خود را می نمایند تا بارها و اثاثیه های شما عزیزان را بدون کوچک ترین صدمه ایی جابجا نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: