نوشته شده توسط : sonia

اتوبار تهران - اتوبار

بسته بندی لوازم منزل چگونه انجام میشود؟


بسته بندی لوازم منزل با تجهیزات بسته بندی مانند کارتن چندلایه ، ساک مخصوص اثاث کشی ، وارچسب ، سلفون و نایلون حبابدار و توسط کارگر بسته بندی ماهر انجام میشود. معتبرترین اتوبار در تهران تنها هزینه خرید لوازم بسته بندی را از شما خواهد گرفت و بسته بندی به صورت رایگان انجام میشود. باربری تهران بار در تهران یکی از شرکت های باربری در تهران است که در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل با ما همکاری دارد.

دستمزد کاگر اسباب کشی در اتوبار تهران چقدر است؟

اتوبار تهران دستمزد کارگر اثاث کشی معمولا به صورت ساعتی حساب میشود. در اتوبار تهران دستمزد کارگر اسباب کشی برای هر ساعت 30 هزار تومان میباشد. کارگران اثاث کشی اتوبار تهران از مهارت بالایی برخوردار بوده و با دقت زیاد اثاثیه شما را جایه جا میکنند. حمل اثاثیه سنگین منزل توسط این کارگران اثاث کشی به بهترین شکل ممکن و بدون کمترین آسیب دیدگی انجام میشود.

باربری شرق تهران

باربری شمال تهران

باربری غرب تهران

چرا باید اثاث کشی خود را به اتوبار تهران بسپارید؟


اثاث کشی در تهران یک امر بسیار دشوار است. حمل وسایل سنگین منزل مانند یخچال ساید بای ساید و حمل لباسشویی و… آن هم در میان طبقات آپارتمان کار هر کسی نیست. همچنین شکستن اثاثیه در اسباب کشی خسارات زیادی را به هراه دارد. مثلا با شکسته شدن یک یخچال حدود 10 میلیون تومان متضرر میشوید. به همین دلایل باید کار را به کاردان بسپارید و با خیال آسوده نظاره گر اثاث کشی خود باشید.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: