نوشته شده توسط : sonia

قیمت و مشخصات لپ تاپ استوک دل Latitude 3189


لپ تاپ استوک دل Latitude 3189 یکی از محصولات ارائه شده از شرکت دل است که از امکانات و توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این مدل از دسته محصولات اقتصادی و بسیار مناسب کمپانی DEEL قرار می‌گیرد. با این تفاوت که کمپانی DELL در آن از حافظه‌ی ذخیره سازی دو برابری 128GB از نوع SSD پشتیبانی کرده است، که سرعت انتقال داده‌ها در آن بی‌نظیر به نظر می‌رسد، و می‌تواند در اجرا و جا به جایی داده‌ها نقش مهمی را در ارتقا سرعت ایفا کند.

همچنین DELL در این لپ تاپ استوک دل 3189 از پردازنده تصویر Pentium N4200 استفاده کرده است.

لپ تاپ استوک دل Latitude 3189

گذشته از این‌ها رم ارائه شده در این لپ تاپ 4GB است، که می‌تواند مطلوب باشد، یکی دیگر از قابلیت‌های خوب این مدل بورد DDR3 موجود در آن است، که می‌توانید با استفاده از آن تا میزان بسیار بالایی RAM را ارتقا دهید. دقت داشته باشید که CPU و کارت گرافیک این لپ تاپ قابل ارتقا نمی‌باشد.

لپ تاپ دل مدل Latitude 3189

در نظر داشته باشید دل برای این لپ تاپ از صفحه نمایش 11.6 اینچ پشتیبانی کرده که می‌تواند کیفیت تصویر مطلوب HD را در تراکم پیکسلی خوب برای شما نمایش دهد. شما می‌توانید از طریق سایت وست لپ تاپ برای خرید آن اقدام کنید و با تماس با کارشناسان مجرب فروش ما از خرید خود اطمینان حاصل کنید و آن را در کمتر از یک هفته در درب منزل تحویل بگیرید. دقت داشته باشید تمامی محصولات وست لپ تاپ شامل یک هفته مهلت تست هستند.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

قیمت و مشخصات لپ تاپ استوک دل Precision 5530


لپ تاپ استوک دل Precision 5530 یکی از محصولات خوب DELL که امروزه در بازارهای جهانی به زیادی دیده می‌شود، این مدل اکنون نیز پا به ایران گذاشته است، و در بازارهای ایران نیز حضور آن ملموس و در تعداد بالا دیده می‌شود، این لپ تاپ از نظر طراحی دارای استایل بسیار زیبایی بوده که در رنگ نقره‌ای و مشکی ارائه شده است.

لپ تاپ استوک دل Precision 5530

گذشته از این‌ها کمپانی DELL در این لپ تاپ از پردازنده مرکزی i7-8850H استفاده کرده است. این پردازنده دارای هشت هسته بوده که چهار هسته آن مرکزی و چهار هسته دیگر آن پشتیبان کننده هستند که در کنار یکدیگر می‌توانند تصاویر را در کیفیت تصویر 4K ارائه دهنده و همچنین این پردازنده تصویر می‌تواند رنگ‌ها را به خوبی شناسایی و نمایش دهد، و رنگ‌هایی که جدید اضافه می‌شوند را به صورت خودکار از طریق اینترنت دریافت و آن‌ها را نیز ارائه دهد.

لپ تاپ استوک  Precision 5530

همچنین DELL در این محصول از حافظه رم 16GB پشتیبانی کرده که برای اجرای برنامه‌ها کافی است. این رم 16GB گیگابایتی پشتیبان خوبی برای پردازنده (CPU) و کارت گرافیک (VGA) به حساب می‌آید. گذشته از این‌ها DELL برای لپ تاپ استوک دل 5530 از یک هارد SSD استفاده کرده که از سرعت عملکرد فوق‌العاده‌ بالایی برخوردارند.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

اتوبار سمت شرق تهران


بهترین و بزرگ ترین باربری که توانسته بارهای شما را در کمترین زمان ممکن به مقصد می رسانند ، کامیونت ها وانت بار و نیسان بارها برای جابجایی و حمل و نقل بارهای شما آماده می باشند. چرا که بارهای شما را سلامت و بدون آسیب جابجا می نماییم. باربری تهران که تمام وقت اقسام کالاها و بارهای شما را به مقصد می رساند و در هر منطقه که باشید تنها با یک تماس بارهایتان را جابجا می نماییم.

شعبات باربری و اتوبار تهران


در هر کجای تهران هستید و نیاز به باربری و حمل اثاثیه و کارگر اثاث کشی دارید با یک تماس ما را فرابخوانید. شعبه باربری نزدیک به محل خو را انتخاب کنید تا علاوه به تخفیف در قیمت باربری سریعترین دسترسی به باربری در تهران را داشته باشید. کارگر اثاث کشی را در هر جای تهران هستید فقط با یک تماس فرا بخوانید تا اثاثیه شما را با دقت جابه جا کنند.

بیمه نامه های حمل و نقل باربری شرق تهران


طبق خواست شما از خرده ریزه ه گرفته تا بزرگ ترین اثاثیه هایتان را بیمه می نماییم. و در صورت کوچک ترین صدمه ایی بیمه کل خسارت شما عزیزان را پرداخت می نمایید ، اتوبار شرق تهران تنها باربری در منطقه شرق تهران که خدماتی بدون نقص و عیب را برای شما عزیزان انجام می رساند پس با باربری و اتوبار شرق تهران تماس نمایید.که به بهترین نحو ممکن اثاثیه های شما را جابجا می نمایند با ارزانترین نرخ های آماده حمل و نقل بارهای شما می باشند.

شماره اتوبار شرق تهران  ،    اتوبار شرق پیروزی   ،  اتوبار شرق باقری   ،  اتوبار شرق تهران قیمت   ،  بهترین اتوبار در شرق تهران   ،    شعبه شرق تهران

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

نیروهای تاسیساتی در اتوبار شمال تهران

باربری تهران از نیروهای متخصص برخوردار است. این نیروها به سرویس فرستاده می شوند تا در موارد زیر به شما و تیم اثاث کشی کمک کنند.

برای باز و بست دربهای یخچال های ساید بای ساید ، نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، آبگرمکن دیواری تخت های دو و سه طبقه کودک ، راه اندازی دستگاههای ورزشی ساختمانی و ….

سرویس ها و خدمات اتوبار در شمال تهران


ارائه منصفانه ترین هزینه های اثاث کشی منزل و ادارات و بسته بندی اثاث کشی, اجاره کارگر و خاور باربری شمال تهران   ،   شعبه شمال تهران

استفاده از از کارگر اثاث کشی شمال تهران توانا و رانندگان با تجربه, کارگر اسباب کشی قوی و با اخلاق برای جابجایی و بسته بندی بار

 

شعبه شمال تهران

حمل اثاثیه شمال تهران و بسته بندی تضمینی و مطمئن در باربری و اتوبار شمال تهران

بیمه نامه باربری و پرداخت خسارت احتمالی به اثاثیه و یا لوازم منزل شما

اتوبار تهران   ،    اتوبار

جابه جایی اثاثیه سنگین و بسته بندی ویژه اثاثیه مثل حمل مبلمان , حمل میز ناهارخوری ,اثاث کشی جهیزیه عروس , حمل گاوصندق , حمل یخچال ساید بای ساید , رخت خواب

حمل و جابجایی اثاثیه منزل با انواع ماشین های مخصوص اثاث کشی مانند کامیونت باربری ، خاور اثاث کشی شمال تهران ، نیسان بار شمال تهران ، وانت بار شمال تهران

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل با کارتن های حجیم و محکم و کارتن مخصوص اثاثیه منزل



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

ساعات کاری اتوبار غرب تهران چند است؟


از آنجا که بسیاری از عزیزان شبانه قصد اثاث کشی و باربری دارند لذا اتوبار تهران در دو شیفت شبانه و روزانه مشغول کار است. در هر زمان که میخواهید میتوانید با اتوبار تهران تماس بگیرید.

باربری شبانه روزی  ،  باربری در غرب تهران   ،    شماره باربری غرب   ،    باربری لوازم منزل  ،

شماره باربری غرب   ،    بهترین اتوبار در غرب تهران  ،  ظریف بار غرب تهران

اثاث کشی در غرب تهران   ،  کارگر اثاث کشی غرب تهران

بسته بندی اثاثیه منزل در غرب تهران   ،    شماره اتوبار غرب  ،  ظریف بار غرب تهران 

 

حمل اثاثیه و جهیزیه عروس در اتوبار غرب


در اتوبار غرب تهران یکی از سرویس های اتوبار تهران حمل جهیزیه عروس ها است که با تخفیفات ویژه باربری همراه است. اثاث کشی تازه عروس و داماد ها با دقت انجام میشود و در محاسبه هزینه باربری آنها تخفیف های ویژه ای را اعمال میکنیم. چرا که در طول مسیر هیچ گونه آسیب و خراشی به وسیله های آن ها وارد نمی شود و با برترین روش ها و شیوه ها برها و وسایل ها را بسته بندی می نماییم.

نیسان بار در باربری غرب


در بسیاری از مواقع حجم اثاثیه مشتریان عزیز با چندین خاور اثاث کشی جابه جا میشود. اما مقداری اثاثیه باقی میماند که در صورت فرستادن خاور باربری مشتریان عزیز هزینه اضافی را متحمل میشوند. این حجم اثاثیه کم باقیمانده یا به اصطلاح “ته بار” توسط نیسان بار غرب تهران جابه جا میشوند تا هزینه کمتری بپردازید. اسباب کشی و اثاث کشی خود را به باربری غرب تهران بسپارید چرا که فکر همه چیز را نموده است.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

بهترین باربری غرب تهران  

باربری غرب تهران تماس نمایید که بعد از خدا رزق و روزی ما در اعتماد شما می باشد ، پس با باربری تهران تماس نمایید و نگران هیچ چیز نباشید که بارهایتان را سلامت و بدون صدمه ایی جابجا می نماییم . حمل و نقل بارها و اثاثیه های شما را به هر منطقه از تهران و شهرستان ها که خواستار باشید به مقصد می رسانیم.

باربری غرب در تهران


باربری غرب تهران تمام وقت آماده حمل و نقل و جابجا کردن کالاها و اثاثیه های شما می باشند و بارهای شما را در کسری از زمان جابجا می نمایند. بدون اتلاف وقت شما عزیزان تنها با یک تماس کلیه خدمات باربری و اسباب کشی را انجام می رسانیم.

حمل بار به شهرستان ها
زمانی که با باربری غرب تهران تماس نمایید ، هر گونه سوالات و پیشنهادات شما را با کمال میل جواب گو می باشیم و اینکه آماده حمل و نقل و جابجایی اقسام بارهای سبک و سنگین شما می باشیم. پس با اتوبار غرب تهران تماس نمایید و نگران هیچ چیز نباشید که سلامت رساندن اثاثیه های شما را به مقصد تضمین می نماییم.

باربری در غرب تهران



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

باربری در شرق ، حمل اثاثیه منزل شرق تهران ، اتوبار در شرق ، اسباب کشی شرق تهران ،


حمل اثاثیه منزل ، حمل تردمیل ،حمل یخچال ساید ،حمل گاوصندوق ، حمل لباسشویی ، کارگر اثاث کشی

 

باربری های شرق تهران
اگر به دنبال باربری مناسب در شرق هستید تا اثاثیه خود را جابه جا کنید ما به شما باربری های زیر را پیشنهاد میکنیم باربری ارزان شرق تهران ، منطقه شرق تهران


در هر زمان که میخواهید میتوانید با این باربری ها ی شرق تماس گرفته و خاور اثاث کشی مجهز با کارگر اثاث کشی ماهر سفارش دهید. حمل اثاث منزل در شرق تهران ، باربری اثاثیه منزل در تهران ، اسباب کشی منزل در شرق تهران ، باربری اتوبار شرق متخصص در زمینه حمل و نقل و جابجایی اثاثیه، مبلمان، لوازم اداری، لوازم شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی است. همچنین این جابجایی اثاثیه می تواند شامل، کارگاه ها و کارخانه های موجود در محیط و یا اطراف شهر باشد. اتوبار شرق تهران از سابقه و کارنامه درخشان به مدت یک دهه برخوردار است. باربری تهران از انواع نیروهای زبده و کار بلد و حرفه ای در کادر مدیریتی و عملیاتی برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

 لپ تاپ Dell Precision 5520

پروژه‌های کاری خود را در لپ تاپ استوک Dell Precision 5520-i7 7820HQ-quadro M1200 Graphic با استفاده از صفحه نمایش InfinityEdge و وضوح بی‌نظیر 4K با بیش ازهشت میلیون پیکسل و جزئیات باورنکردنی تماشا کنید.

لپ تاپ استوک Dell Precision 5520 مناسب چه کارهایی است؟

  • طراحی صنعتی (لپ تاپ رندرینگ استوک)
  • مهندسی و دانشجویی (لپ تاپ مهندسی استوک)
  • بازی‌های گرافیکی (لپ تاپ گیمینگ استوک)

بررسی، مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک DELL 5520

همانطور که اطلاع دارید شرکت DELL از جمله کمپانی هایی است که در تنوع محصولات خوب عمل کرده است و در این راستا لپ تاپ مدل 5520 نسبت به سری Inspiron از بدنه ای مستحکم تری برخوردار است. لولای لپ تاپ که نقطه اتصال دهنده بین نمایشگر و صفحه کلید است رابطه اصلی با ضخامت دستگاه دارد و اگر لولا، مهندسی شده طراحی شده باشد می توان ضخامت کمتری را شاهد باشیم، مانند این لپ تاپ دل مدل 5520 که حدود 35 میلی‌متر ضخامت را داراست.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

لپ تاپ استوک دل XPS 13 9365

 

 لپ تاپ استوک دل XPS 13 9365

لپ تاپ 13 اینچی دل مدل XPS 13 9365 2in1

صفحه نمایش با تکنولوژی جذاب لمسی مجهز شده است که به راحتی و سریع می‌توانم آیکون مورد نظرم را انتخاب نمایم. قدرت صفحه در همه قسمت‌ها یکسان است و عملکرد خوبی دارد. میزان رزولوشن 1080*1920 است و دقتش عالی است. میزان روشنایی در صفحه نمایش مانند بعضی از گوشی‌های هوشمند بوده و خیلی خوب و زیاد است که به طور متوسط در سراسر صفحه cd/m2 392 است.

صفحه کلید مجهز به نور بک لایت است که برایم خوشایند است. در کل کلیدها عمق کمی دارند و حالت اسفنجی دارند به نظرم می‌توانست محکم‌تر و بهتر باشد. صفحه لمسی سایز مناسبی دارد و سطح آن صاف می‌باشد. سرعت و عملکرد پاسخ سریعی دارد. میزان پاسخگویی در همه قسمت‌های تاچ‌پد به یک اندازه دقیق است. 

لپ تاپ استوک دل xps 13 9365

میزان کنتراست عالی بود. از میزان پوشش رنگی بسایر خرسندم و 92 درصد است. کلاً کیفیت‌اش عالی و برای چند رسانه‌ای، وب و امورات روزمره مناسب است. هرچند وقتی نور صفحه را کم کنم سوسو زدن دارد و چشمانم اذیت می‌شود. متاسفانه در حالتی که صفحه نمایش را در حالت چادری (Tent) بگذارم نمی‌توانم از کیبورد استفاده کنم. در فضای باز به علت روشنایی زیادی که صفحه نمایش دارد، توانستم با آن کار کنم و محتوها واضح بودند البته در زیر سایه، چون در صورت تابش نور خورشید رنگ‌ها شسته می‌شدند.

لپ تاپ استوک دل   -    لپ تاپ دل    -     لپ تاپ دل 9365



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

لپ تاپ دل Latitude 7420

لپ تاپ استوک دل Latitude 7420 از جمله محصولات پرفروش و محبوب در بازار کامپیوتر است. این دستگاه با پردازنده intel i7-1185G7 و ظرفیت حافظه رم 32 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت دستگاه قدرتمندی برای انجام کارهای روزمره و حتی بازی‌های سبک و سنگین است.

همچنین، دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی با کیفیت عالی و رزولوشن صفحه نمایش 1920×1080 پیکسل با کیفیت تصویر FHD می‌باشد. کارت گرافیک استفاده شده در این دستگاه Intel Iris Xe از شرکت intel است. نوع پنل صفحه نمایش در این دستگاه از نوع IPS و نوع بورد آن نیز DDR5 می‌باشد.

 

لپ تاپ دل Latitude 7420  

لپ تاپ تاپ دل ( Dell )لپ تاپ دل سری لتیتود Dell Latitude14"core i7
لپ تاپ لتیتود 14 اینچ دل Dell Latitude 7420 i7
لپ تاپ دل لتتیود 7420 i7 یک لپ تاپ اداری فوق العاده با رم 32 گیگ با طراحی ظریف و سبک دارای CPU نسل 11 اینتل Tiger Lake و گرافیک Iris Xe

حداکثر بهره وری در مکان های بیشتر
به کار بپردازید: با باز کردن درب لپ تاپ را روشن کنید، سپس به لطف قابلیت Modern Standby همگام بمانید. با حسگر مجاورت ExpressSign-in یا حسگر اثرانگشت اختیاری در دکمه روشن/خاموش، فوراً وارد شوید.

با اطمینان متصل شوید: Intel® Wi-Fi 6 (Gig+) سرعتی تقریباً 3 برابر سریع‌تر و امنیت نسل بعدی را به رایانه‌های شخصی و شبکه‌های بی‌سیم ارائه می‌کند. هنگامی که بدون Wi-Fi در حال حرکت هستید، با سرعت پهنای باند موبایل همراه 4G LTE سریع متصل بمانید. با استفاده از فناوری eSIM که به اپراتورهای جهانی بیشتری بدون نیاز به تعویض سیم کارت متصل می شود، به راحتی سفر کنید.

در هر کجا کار کنید: لپ تاپ های ما دارای گوریلا گلس هشتند، که نوآوری های شیشه ای ممتاز را برای خوانایی و دوام بهتر ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید در هر جایی که کار شما را می کشد، کار کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()